Sunday, April 20, 2008

Uitnodigingskaartjes rondom geld


Geïnspireerd op de 'Permission Cards' van Keri Smith en de verwenkaartjes van Saskia de Bruin...

Uitnodigingskaartjes rondom geld...

Ik nodig je uit om de kaartjes te printen, uit te knippen en er nu en dan eentje te trekken.

Wees je bewust van je reactie op deze uitnodiging. Je kunt erover schrijven in je dagboek of in je geldboek of waar dan ook. Wat betekent dit voor jou? Rijk zijn bijvoorbeeld, wat betekent dat voor jou? Wanneer voel jij je rijk? (Ik voel me onder andere rijk, als ik niets hoef, lekker in de zon loop, mijn kleurpotloden en een goed boek bij me heb en kan doen (en laten) wat ik wil..)
Je kunt ook op het kaartje mediteren en je kunt kijken hoe je deze uitnodiging kunt meenemen in je dag (of het komende uur of.. ).
Het kan zijn dat je een reactie hebt waarvan je je realiseert dat dat niet versterkend werkt... Ik nodig je uit om dan te onderzoeken hoe je deze overtuiging kunt veranderen..

Veel plezier ermee!

No comments: