Wednesday, February 06, 2008

week 2: Moeiteloosheid


Vorige week was t thema 'seeds, zaadjes en pitjes', vooral ook bezig geweest met wat er uit de zaadjes kan komen. Ook gesudderd op wat voor mij vruchtbare grond is.

Gaandeweg de week het thema wat meer losgelaten. En omdat het doel van mijn creatieve jaar met thema's was dat mijn creativiteit meer ging stromen vond ik dat helemaal prima.

De twee daagjes Belgie hebben me geweldig geinspireerd.

Wat betreft moeiteloosheid: die is er deze dagen: een afspraak waarvan ik dacht dat het handig zou zijn als die zou worden verplaatst werd afgezegd, de meubelstoffeerde stikte gratis de tas waarmee ik bezig ben (na t weekend het resultaat.. Bovenstaande sihouettten zijn er in ieder geval in terug te vinden). En ik kwam zomaar een heel goed en goedkoop spinnewiel tegen... Annet is de textiel aan het ontdekken (en dan m.n. natuurlijke materialen) en de 'freeform' versie..

No comments: